fbpx

Odszkodowanie po złamaniu kostki bocznej (strzałkowej)

Avatar
greg218
Poszkodowany

Witam.Jestem już ,albo dopiero dwa tygodnie po operacji kości strzałkowej.Od dwóch dni znacznie doskwiera mi pieczenie w kostce i i czuje mały ruch jakby przeskok operowanej kości.Mam pytanie czy zjawisko jest normalne bo takie mam małe obawy czy w operowanej kości coś się naruszyło.Dodam że w nocy miałem kilka skurczy tej nogi co powodowało szybki i dosyć bolesny ruch stopą po którym to wszystko się zaczeło

Avatar
fa1th
Poszkodowany

obstawiam ścięgna

Avatar
greg218
Poszkodowany

Dziękuję za podpowiedż .Kurde dopiero zobaczyłem ile ty się ze swoim złamaniem męczyłeś i pewnie jeszcze się męczysz szok.Brawa za wytrwałość i dla wszystkich na tym forum.Jeszcze pytanko mam jak spałeś czy można kłaść nogę w poprzek czy tylko pion i w górze

Avatar
fa1th
Poszkodowany

mozesz kłaść w poprzek ale tylko od strony wewnetrznej ... od strony zewnętrznej jest nerw strzałkowy który można podrażnić a on odpowiada za ruchy stopy góra-dół.

Avatar
greg218
Poszkodowany

Ok.Jeszcze raz dzięki jeszcze pewnie pomecze cię jakimiś pytaniami .Jeszcze raz dzięki rady są bardzo pomocne

Avatar
Gosiaczek
Poszkodowany

Cześc. Sledze wasze wpisy i postanowiłam sie właczyć. 18 listopada mialam wypadek schodząc z Turbacza. Wlozyli mi do gipsu nogę. Tydzień poźniej poszlam do kontroli i okazało sie że musi byc operacja. Operowali 28.11 i rozpoznanie po operacji: złamanie kostki bocznej podudzia prawego z przemieszczeniem, uszkodzenie więzdła trójgraniastego prawego i uszkodzenie więzozrostu piszczelowo-strzałkowego prawego. Założyli mi szynę a w nodze 8 śrubek, plytka i jakas sruba ktora mam usunąc po3 miesiacach. W domu ściagałam szynę, moczylam nogę i trochę ruszałam. 13 grudnia usunęli mi szwy i zalozyli szynę z lekkiego gipsu.Dodam, ze już wtedy delikatnie dotykalam noga podloża. Lekarz pozwolil delikatnie ja obciazac. W tej chwili po domu poruszam sie bez kul a wychodzac z domu- raz na kilka dni ubieram kozak,a ktory fajnie trzyma nogę i zabieram jedną kule dla bezpieczenstwa. Wczoraj minęły 3 tyg. od operacji. Noga delikatnie opuchnieta w kostce ale poruszam sie sprawnie bez kul, ćwiczę noge na rowerku stacjonarnym i kilku innych nie skomplikowanych przyrządach;) Nie ma jeszcze pełnego ruchu w stawie ale ciesze sie, ze jest taki stan. Może to wszystko za szybko, ale sluzba zdrowia nie lubi być" uziemiona". Jestem polozna i tesknię już za swoja praca- chcialabym wrocić w lutym do pracy.Dzisiaj nawet wsiadłam do autka, bo musiałam. Udalo sie! Trzymam kciuki za wszystkich w powrocie do sprawności. Pozdrawiam wszystkich cieplutko;)

Avatar
greg218
Poszkodowany

Witam.Jestem wielce zaskoczony tym co piszesz.Strasznie szybko dochodzisz do siebie,ja dopiero muskam nogą o podłoże a jestem siedem tygodni po operacji a 3 tygodnie po usunięciu łuski gipsowej i jeszcze się zastanawiam czy to czasami nie za szybko z tym obciążaniem nogi.Moje gratulacje żeby tak wszyscy tak przechodzili urazy było by super.Życzę szybkiego powrotu do ukochanej pracy

Avatar
Gosiaczek
Poszkodowany
greg218 pisze:
Witam.Jestem wielce zaskoczony tym co piszesz.Strasznie szybko dochodzisz do siebie,ja dopiero muskam nogą o podłoże a jestem siedem tygodni po operacji a 3 tygodnie po usunięciu łuski gipsowej i jeszcze się zastanawiam czy to czasami nie za szybko z tym obciążaniem nogi.Moje gratulacje żeby tak wszyscy tak przechodzili urazy było by super.Życzę szybkiego powrotu do ukochanej pracy

Witam Cie. Jak piszesz jestes 7 tyg po operacji ja niepełne 4. Bede sledzic twoje wpisy i powrót do formy. Sama jestem zaskoczona. że tak dobrze mi idzie.... oby do przodu. Wczoraj noga mnie bolała, bo jak to przed swietami wiecej sie poruszałam, dzisiaj odpoczywam, ale ciagnie mnie do chodzenia - to taka radośc, że sie udaje coraz wiecej. Pozdrawiam Światecznie ;)

Avatar
Mała Łucja
Poszkodowany

Witam serdecznie,

3 tygodnie temu zostałam potrącona przez samochód. Doznałam potłuczeń i złamania kostki. Miałam operację 2 tygodnie temu. Kiedy mogę starać się o odszkodowanie z OC i na jaką kwotę mogę liczyć?

Pozdrawiam, Łucja

Izabela Praska
Izabela Praska
Biegły / ekspert

Witam serdecznie,

jako osoba poszkodowana ma Pani prawo uzyskać odszkodowanie za doznany uraz z OC sprawcy wypadku. Może Pani rościć o zadośćuczynienie, zwrot kosztów leczenia, opieki, dojazdów do lekarzy czy zwrot utraconego dochodu. Szkodę może Pani zgłosić mając kilka podstawowych dokumentów (notatka policyjna, kilka dokumentów medycznych, opis zdarzenia i negatywnych skutków wypadku) - wtedy ubezpieczyciel przyzna kwotę bezsporną, a potem po uzyskaniu dodatkowych dokumentów można je dosłać do ubezpieczyciela z prośbą o dopłatę i wypłatę innych świadczeń. Polecam lekturę naszego Vademecum poszkodowanego po wypadku komunikacyjnym.

Co do samego urazu złamania kostki, to wysokość odszkodowania zależy od przyznanego uszczerbku na zdrowia, który jest oceniany przez lekarza orzecznika na podstawie dokumentów albo naocznego badania.

W razie dalszych pytań zapraszam do kontaktu. Życzę dużo zdrowia oraz powodzenia!

Pozdrawiam,

Izabela

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.

Załóż konto lub zaloguj się aby odpisać