fbpx

Link4 i problem z odszkodowaniem

  • This topic is empty.
Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 17)
  • Autor
    Wpisy
  • #206849
    QBOSS

    Witam mam problem z tym ubezpieczycielem – w wigilie zeszłego roku ogarnięty świąteczną gorączką jegomość cofając na parkingu uderzył w moje auto. Ponieważ nie zachował odpowiedniej ostrożności uderzenie lekkim nie było. Stwierdziłem że skoro mamy wigilie to nie będę wzywał policji ,niestety będę tego żałował bardzo długo. Sprawę zgłosiłem oczywiście do Link4 ( tam sprawca był ubezpieczony ) ,rzeczoznawca przyjechał po tygodniu uwzglednił wszystkie uszkodzenia i … no właśnie i do tej pory nie dostałem ani wyceny szkody ani żadnej decyzji o odszkodowaniu. Po telefonie do Link4 dowiedziałem się że 17 stycznia zostało wysłane pismo do rzeczoznawcy aby uzupełnił dokumentacje ( podobno tego nie zrobił ) i że potrwa to jeszcze max tydzień. Jak łatwo się domyśleć tydzień minął już dawno a ja nadal nie mam żadnej informacji, kolejne telefony też niczego nie rozwiązują bo panie na infolinii rozkładają ręce twierdząc że rzeczoznawca nadal nie dostarczył brakujących dokumentów. Naprawdę nie wiem co mam w teraz zrobić bo jest to moja pierwsza taka sytuacja a czuje że padłem ofiarą spychologij tej firmy – tak więc prosił bym o jakieś cenne rady

    #288433
    Kancelaria Prawna

    Proszę napisać skargę na nieterminową likwidację szkody do Komisji Nadzoru Finansowego.

    #288434
    szkoda

    Wydaje się, że nastąpiło uchybienie w terminie likwidacji szkody.

    #288435
    QBOSS

    Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc ,problem opisałem na Blogu firmowym Link 4 tak jak Ekspert prosił i teraz czekam na odpowiedź – naprawdę nie chcę składać skargi bezpodstawnie ale taki okres czasu to naprawdę lekka kompromitacja tym bardziej że Link4 reklamuje się jako nr 1. w Polsce.

    #288436
    szkoda
    QBOSS wrote:
    Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc ,problem opisałem na Blogu firmowym Link 4 tak jak Ekspert prosił i teraz czekam na odpowiedź – naprawdę nie chcę składać skargi bezpodstawnie ale taki okres czasu to naprawdę lekka kompromitacja tym bardziej że Link4 reklamuje się jako nr 1. w Polsce.

    Słusznie- zachodzi tu pewna sprzeczność.

    #288437
    Krzysztof

    Witam,
    proponuję skontaktować się z infolinią (najszybsza forma kontaktu) w przypadku braku reakcji można skierować skargę do Rzecznika Ubezpieczonych.
    Pozdrawiam

    #288438
    QBOSS
    EkspertLink4 wrote:
    Szanowny Panie,
    Prosimy jeszcze raz opisać całą sprawę podając nr swojej polisy na Blogu
    firmowym w ZAKŁADCE KONTAKT gdyż, niestety nic od Pana nie otrzymaliśmy.

    Ekspert Link4 udziela porad i odpowiada na pytania konsumentów związane z ubezpieczeniami komunikacyjnymi.

    No to strasznie dziwna sprawa – bo sprawę opisałem zgodnie z prośbą w piątek wieczorem ,po za tym nie wiem po co Wam mój nr Polisy ja nie posiadam Ubezpieczenia w waszej Firmie , tylko sprawca szkody i ten nr polisy był podawany na blogu jaki w dokumentach które dostałem od rzeczoznawcy

    #288439
    szkoda
    QBOSS wrote:
    EkspertLink4 wrote:
    Szanowny Panie,
    Prosimy jeszcze raz opisać całą sprawę podając nr swojej polisy na Blogu
    firmowym w ZAKŁADCE KONTAKT gdyż, niestety nic od Pana nie otrzymaliśmy.

    Ekspert Link4 udziela porad i odpowiada na pytania konsumentów związane z ubezpieczeniami komunikacyjnymi.

    No to strasznie dziwna sprawa – bo sprawę opisałem zgodnie z prośbą w piątek wieczorem ,po za tym nie wiem po co Wam mój nr Polisy ja nie posiadam Ubezpieczenia w waszej Firmie , tylko sprawca szkody i ten nr polisy był podawany na blogu jaki w dokumentach które dostałem od rzeczoznawcy

    Można wiedzieć jak składał Pan roszczenie tj. czy ma Pan dowód na jego złożenie.

    #288440
    QBOSS

    Generalnie to oprócz bloga wysłałem też 2 identyczne wiadomości poprzez stronę główną Link4 i też żadnej odpowiedzi , dziś jeszcze raz napisałem na Blogu i o dziwo moja wypowiedź się zapisała tak więc czekam na jakieś wyjaśnienie.

    #288441
    szkoda

    Jakby nie patrzeć doszło do zaniedbań ze strony likwidatora szkody. Dobrze jednak, że roszczenie zostało uwzględnione, kwota wypłacona, a poszkodowany został publicznie przeproszony co powinno zamknąć daną sprawę.

    #288442
    QBOSS

    No to cieszę się że wreszcie coś się ruszyło – jak na razie nie chwalę dnia przed zachodem słońca bo jeszcze odszkodowania nie mam na koncie – jak tylko wpłynie nie omieszkam powiadomić. Swoją drogą czy nie powinno być tak że najpierw powinienem dostać wycenę szkody i dopiero jak nie będę miał zastrzeżeń ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie ??

    #288443
    QBOSS

    Musze stwierdzić ze nadal nie mam odszkodowania na koncie – od wtorku to trochę długo jak na przelew ,czekam jeszcze do jutra rana jeśli nic nie wpłynie na moje konto sprawę kieruję do odpowiednich instytucji, niestety ale moja cierpliwość się już skończyła.

    #288444
    szkoda
    QBOSS wrote:
    No to cieszę się że wreszcie coś się ruszyło – jak na razie nie chwalę dnia przed zachodem słońca bo jeszcze odszkodowania nie mam na koncie – jak tylko wpłynie nie omieszkam powiadomić. Swoją drogą czy nie powinno być tak że najpierw powinienem dostać wycenę szkody i dopiero jak nie będę miał zastrzeżeń ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie ??

    1) Nie ma takiej reguły- od tego są środki odwoławcze.

    #288445
    szkoda
    QBOSS wrote:
    Musze stwierdzić ze nadal nie mam odszkodowania na koncie – od wtorku to trochę długo jak na przelew ,czekam jeszcze do jutra rana jeśli nic nie wpłynie na moje konto sprawę kieruję do odpowiednich instytucji, niestety ale moja cierpliwość się już skończyła.

    Warto się skontaktować z T.U. celem wyjaśnienia kiedy będzie przelew.

    #288446
    QBOSS

    Generalnie dowiedziałem się dzwoniąc na infolinie że kwota bezsporna zostanie wypłacona w połowie przyszłego tygodnia ,natomiast wyceny nie dostałem bo był zły email spisany w sumie to nie wiem czemu skoro już wcześniej prowadziłem korespondencje. Po skorygowaniu Pani z Infolinii posłała mi ponownie wycenę – niestety ku mojemu zdziwieniu nie ma tam zawartej ani uszkodzonej półosi ani pękniętej szyby przedniej i nie ma żadnego uzasadnienia – nie wiem czy mam się od tego odwoływać ?? jak wygląda procedura w takiej sytuacji ??

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 17)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.