fbpx

Proszę o pare porad w związku z wypadkiem z udziałem kobiety w ciąży.

• This topic is empty.
Oglądasz 9 wpisów - 1 z 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
    szko

Witam. Moje pytanie jest dość proste ale ja nie znam się za bardzo na tych sprawach (troszkę tylko czytałem) ale po prześledzeniu kilku tematów z tego forum widzę, że może mi jakoś pomożecie i doradzicie jako fachowcy. Około miesiąca temu moja żona jechała z teściową do szpitala. Żona miała mieć przeprowadzone badania ponieważ była w ciąży. W połowie drogi do szpitala miały wypadek. Jechały drogą szybkiego ruchu, a jakiś gościu przecinał ją w poprzek i zajechał im drogę. Zachował się bardzo porządnie – od razu przyznał się do winy, zaproponował lawetę żeby odholowała auto (około 30km) a kiedy zobaczył ze żona jest w ciąży wziął ją do auta żeby nie zmarzła. Teściowej nic się nie stało ;) :P natomiast żona nie była przypięta pasami (7 miesiąc – wiec widoczna ciąża) i rozbiła przednią szybę głową. Na szczęście nic więcej się jej nie stało. Po przyjeździe do szpitala lekarze stwierdzili, że dla zdrowia żony dobrze by było rozwiązać ciąże – ale nie wiem czy było to uwarunkowane tym iż była po wypadku ponieważ żona się rozchorowała i najprawdopodobniej i tak by miała rozwiązaną ciążę wcześniej, aczkolwiek miało to nastąpić w 35 tyg. ciąży a nie w 32 tyg. Podczas porodu nastąpiły pewne problemy – z winy lekarza – wiec myślę że wypadek może też nie miał tu większego znaczenia – a lekarze i tak się wyprą wszystkiego – brak słów. Żona była ponad tydzień w szpitalu. Syn został na ponad 3 tygodnie teraz oboje już są w domu cali i zdrowi. Żona mówi że boli ją czasami głowa i ma guzy trochę na głowie. Po przyjściu rzeczoznawcy z PZU okazało się że koszty naprawy przekraczają wartość auta – czyli jest do kasacji. Tak w skrócie przedstawiłem Wam historie. Teraz się zastanawiam co zrobić. Dzwonili do nas z policji czy chcemy oddać sprawę do prokuratury – żona jest podczas leczenia mamy syna ja pracuje wiec chodzen