- This topic is empty.
-
AutorWpisy
-
7 grudnia 2007 o 19:18 #200603
kaliiiiiii
Kupowaliście już ubezpieczenia typu direct (internet , telefon) sprawdza się to ? jak wygląda później wypłata z takiej polisy zastanawiam sie właśnie jakie ubezpieczenie zakupić i jedną z korzystniejszych propozycji otrzymałem na jednej z infolinii sam już nie wiem zawsze kupowałem od żywego człowieka a teraz tak trochę maszynowo no ale znacznie taniej…..
8 grudnia 2007 o 17:38 #260141mariano
szczerze? nie polecam, nie chodzi o samą obsługę, ale właśnie o likwidacje szkód, przebiega fatalnie, takie mam informacje. Ale to dopiero się rodzi w bólach w Polsce, sądzę, że za niedługi czas sytuacja się zmieni dość znacznie, ludzie poprostu lubią kupić szybko przez internet nie wychodząc z domu, dla wygody naprawdę super
co do oc nie widze problemu, bo to nie klient tu typu direct ma problem, a poszkodowany. Co do AC – stanowczo NIE POLECAM6 września 2008 o 18:20 #260142Ubezpieczona
Stanowczo POLECAM
O wykupieniu nie ma co mówić – jak wszędzie łatwo a nawet łatwiej bo nie musisz biegać po żadnych biurach. Wszystko załatwisz podczas kilkuminutowej rozmowy siedząc w swoim wygodnym fotelu.
Proces wypłaty – jeśli tylko zawrzesz dobrą polisę – bez amortyzacji, udziału własnego i na autoryzowane warsztaty sama przyjemność. Np. w Link 4 rzeczoznawca przyjedzie do ciebie w ciągu maks w ciągu dwóch dni. Taki termin podała mi konsultantka przy rejestracji szkody. U mnie był następnego dnia. Zadzwonił powiedziałam gdzie stoi auto i umówiłam się na godzinę. W PZU czekałam tydzień i przyjechał dopiero po mojej którejś tam interwencji.
Rzeczoznawca przywiózł ze sobą druki – dosłownie dwie kartki do wypełnienia, zrobił zdjęcia dokumentów – nie musiałam nigdzie biegac ani kserowac a wczesniej konsultantka powiedziala mi jakie mam przygotowac. Wycenę dostałam na maila 4 dni później i jeszcze wysłali smsem ile wyliczyli. Co prawda w warsztacie do którego wstawiłam samochód liczyli sobie więcej za rbg ale jak wysłałam im kosztorys z mojego warszatu to zaakceptowali. Potem okazało się, że w środku są jeszcze jakieś uszkodzenia, których nie było widac, ale wystarczyło im że warsztat przesłał zdjęcia i nowy kosztorys. Żadnych dodatkowych problemów a zawsze mogłam do nich zadzwonic i zapytac się o postępy, kiedy wypłata. Nie musialam nigdzie biegac, wszystko załatwilam z domu. Wygodni bezstresowo.Szczerze polecam!!!
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.