fbpx

Warsztat po raz 3 źle wykonuje naprawę

  • This topic has 1 odpowiedź, 2 odpowiedzi, and was last updated 16/09/2021 by Izabela Praska.
Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #393949
    Konrad1811
    Uczestnik

    Witam Szanowne Grono!
    18 miesięcy temu moje auto zostało uszkodzone na parkingu. Szkoda z OC sprawcy. Zaprowadziłem auto do „renomowanej” firmy w woj.zachodniopomorskim celem naprawy. Po odbiorze okazalo się że uszkodzone elementy są źle polakierowane (różne odcienie). Oddałem auto celem poprawek. Po odbiorze okazalo się że chyba jest wszystko już w porządku. Po pół roku naprawiany element zaczął rdzewieć. Ponowna reklamacja i okazuje się że auto znowu jest źle polakierowane (ponowne różnice w odcieniach). Co w związku z tym mogę zrobić? Oddawać w „nieskończoność” auto do tego zakładu? Czy mogę żądać zapłaty odszkodowania za rynkowa utratę wartości auta? (Kolejne nakładane warstwy lakieru powodują że będę miał problem aby w przyszłości sprzedać auto co również wpłynie na jego wartość). Bardzo proszę o pomoc.

    #393951
    Izabela Praska
    Moderator

    Witam serdecznie,

    jeżeli warsztat w ramach gwarancji dokonuje niezbędnych poprawek, to nie ma Pan za bardzo możliwości uzyskania dodatkowego odszkodowania – można by się o nie starać z OC warsztatu jeśli nie uwzględniono by reklamacji.

    Co do utraty wartości handlowej pojazdu – uzyskanie takiego świadczenia jest możliwe tylko w przypadku samochodu mającego mniej niż 6 lat, po pierwszej szkodzie na pojeździe i naprawie w ASO. Oczywiście kilka warstw lakieru na elemencie jest problemem, ale utrata wartości pojazdu z tego powodu jest raczej symboliczna, dlatego w takiej sytuacji odszkodowanie nie zostałoby raczej uwzględnione.

    Pozdrawiam,
    Izabela Praska

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.