fbpx

zatrudniać firmę? walka o odszkodowanie

Avatar
dreamwalker13
Poszkodowany

witam! pytanie, które chyba każdy z nas "powypadkowców" sobie zadaje: Czy zatrudnić firmę likwidującą szkody powypadkowe? chodzi mi o sens przy 20% stawkach marży + vat nie wiem czy takowy istnieje. miałem wypadek motocyklowy, z podwójnym złamaniem i kilkoma jeszcze urazami. odszkodowanie z tego co się orientowałem może być dość znaczne tutaj ponad 10tys zł, jednak nie wiem czy stawki oferowane przez firmy są tego warte, proszę o pomoc, oraz ewentualna poradę do kogo się udać.

pozdrawiam dreamwalker

Avatar
dreamwalker13
Poszkodowany

tak, spędziłem noc na forum i tez zaczynam wychodzić z takiego założenia, teraz pozostaje pytanie jaką firmę? w gąszczu ludzi walczących o twe zaufanie jedynie słowem ciężko jest wybrać. podobno małe firmy przywiązują większe zaiteresowanie do sprawy, ale czy to też jest regułą? wiem że każdy chce zarobić i to musi warunkować zaangażowanie firmy, bo stad ich dochód, może więc postawić na prestiż i wielkość? co bardziej sprowadza sie do łądnego wyglądu strony i dobrej reklamy w necie, ale coż taki już konsumpcjonizm

Avatar
dorotha_dom
Poszkodowany

Powiem Ci ze to zalezy jak podchodzisz do sprawy.

ja tez sie nad tym zastanawialam.

Zanim zlozylam papiery do pzu zwiedzilam 2 firmy.

W obu kobiety z ktorymi rozmawialam byly rzeczowe i kompetentne ale

zniechecila mnie ich zawzietosc. Przedstawialy mi cale postepowanie w najczerniejszych barwach, ze bedzie sie ciagnelo latami, dostane 2 tys i bede tylko zalowac ze nie poszlam z nimi na wspolprace.

Tymczesem bylo troszke inaczej:

Papiery o odszkodowanie zlozylam w maju 09.

Likwidatorem szkody z NW byla przemila pani, termin komisji mialam po 6 dniach roboczych. odszkodowanie dostalam nast dnia na konto. odpisywala natychmiast na kazdego maila.

Z OC bylo troche gorzej. Co prawda po zlozeniu dokumentow likwidator zadzwonil i w ciagu 3 dni dostalam zaliczke, ale juz na zakonczenie postepowania czekalam dlugo. Nie odbierano telefonow, nie odpisano mi na zadnego maila.

Ostatnio zadzwonila do mnie inna osoba i powiedziala ze teraz ona zajmuje sie moja sprawa.

Zapoznala sie z dokumentacja i juz mam propozycja ugody.

Przy czym na samym poczatku, gdy dzwonil likwidator z oc, to

pierwsze pyt jakie padlo, to czy mam pelnomocnika - powiedzialam ze nie, na co likwidator

zareagowal z nieskrywana aprobata.

jesli zalezy Ci na kazdej zlotowce i masz nerwy, to proponuje firme.

teoretycznie Twoja rola jest ograniczona do minimum, ale i tak musisz im dostarczyc

wszelkie dokumenty, podpisac itd

Ja zalatwilam wszystko sama, bylam RAZ w pzu zeby zostawic dokumentacje i juz.

cala reszte per eMail.

Avatar
dreamwalker13
Poszkodowany

szacunek:D ale według mnie osoby, które się tym dosłownie żywią z dnia na dzień, ich mimo wszystko doświadczenie i przeszkolenie prawne powinny procentować, ja ledwie skończyłem 18 lat, wygrywając pieniądze które mi się należą myślałbym o większej inwestycji, której wielkość uwarunkowana będzie otrzymaną sumą, co mnie napędza, ale też dzięki czemu nabieram dystansu do swoich możliwości-zwyczajny zjadacz chleba nie zna prawa, wszelkich kruczków i mnogości rozwiązań na tyle dobrze by walczyć z firmą TU "zainteresowaną" zmniejszeniem szkód... pytanie czy ten profesjonalizm objawia się w równym stopniu na sali sądowej co przy walce o klijęta. przepraszam jeżeli marudzę, ale nie potrafię dokonać wyboru, rozumiem że na tym forum nie można polecać przedstawicieli?

Avatar
iru
Poszkodowany

No jasne że nie można i dzięki bogu bo w tym przypadku pod każdym postem by było skontaktuj się ze mną , jesteśmy najlepsi itd :) Zresztą skąd mogę wiedzieć ze ten ktoś kogo polecasz to nie Ty sam itd. :) wiem że teoria spiskowa :)

Avatar
iru
Poszkodowany

Dorotha wcale sie nie dziwie że likwidator się ucieszył :) oni mają z tymi firamami//kancealriami spore problemy wszystko trzeba na czas likwidować i w ogóle :) Poza tym nie masz pewności czy ta ugoda jest ok ? Czy nie zrzekasz się całości roszczeń przyszłych itd. ? Prawnik mógłby wynegocjować ugodę nie obejmującą nowej krzywdy. itd. każda sprawa jest inna...

Avatar
dorotha_dom
Poszkodowany

hmm, najlepiej znajdz kilka firm i umow sie na spotkanie, jest za free.

Co do rozprawy sadowej - oni z reguly "zalatwiaja za ciebie formalnosci" czyli zawoza te

dokumenty do ubezpieczyciela :P

pozniej (CHYBA) pomagaja napisac oswiadczenia i tyle, jak dla mnie to nic wiecej dla ciebie nie zrobia.

Zawsze staraja sie skonczyc sprawe na ugodzie, bo jak sie nie zgadzasz to przekazuja

sprawe do "zaprzyjaznionej kancelarii prawnej" i z nimi sie pozniej bawisz w jakies rozprawy.

ale pamietaj!

jak chcesz isc do sadu i wyceniasz swoje o dszkodowanie np na 100 000 to na

poczatku musisz zapacic z WLASNEJ KASY jakis procent od zadanej sumy...

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Jak ja wam zazdroszcze wybóru walka z firma czy beż!!! Ja kilka miesięcy temu miałem wypadek komunikacyjny w drodze do pracy. Uderzył mnie samochód jak jechałem do pracy. Ktoś mnie zawiózł do szpitala nie spisano kto. I zanim jeszcze wiedziałem co się dzieje w szpitalu zjawiła się firma której podpisałem dokumenty ale wcale tego nie pamietam. Mają moje upowaznienie i co najgorsze firma pobiera prowizje 30%!!!!

Avatar
iru
Poszkodowany

Pbbalin zawsze możesz rozwiązać z nimi umowę w tej chwili inne firmy biorą max 18-20 procent !

Nie sądze że będą robili Ci problemy zapewno fima zaczyna się na E albo V ? :)

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Na V tylko ze już mam w piątek komicje w PZU. nikt mi wcześniej nie umiał poradzić jak moge z nimi zerwac umowe. Jestem ciekaw czy moge z nimi renegocjowac teraz umowe ten %?

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

i pzu teraz jak wykona to badanie i wynik przesle na FUG TO I JUŻ PIENIĄDZE do tej firmy.

Avatar
Bronco
Poszkodowany

no właśnie odszkodowanie może wynieść około 10 tyś. tak na prawdę sam nie wiesz o ile występować i kiedy spasować, bo więcej nie ugrasz, choćby w tym może pomóc Ci firma. ale może są jakieś federacje konsumenckie tańsze od takich firm ? poszukaj w necie

Avatar
dreamwalker13
Poszkodowany

biorę firmę, kwestia wyboru małej i przynajmniej z założenia zaangażowanej czyli ze 2 tyg pisania i odbierania tel-to dziwne jak sprawny może być kontakt... poinformuje o przebiegu, pozdrawiam Bartek i dzięki z info

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Racja bo firma która mnie wrobiła podeszłą nie robi na mnie zbytniego wrazenia.

Avatar
dreamwalker13
Poszkodowany

ale spójrz na to z innej strony, biorąc 30% na pewno będą walczyć o maksymalną wysokość kwoty.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Tylko ze tu się liczy efekt skali oni tu w szpitaalu mają duzo klijetów. Szceególnie jek byś moze tak ich podchodzą jak i mnie gdy człowiek nic nie kuma. Przedsatawiciel za bardzo mnie nie przekonuje.

Avatar
dreamwalker13
Poszkodowany

szok pourazowy nie jest wystarczającym powodem do zerwania umowy? kurcze nieciekawa sytuacja, gdzie tu moralnośc

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Też tak mówie ale spróbuje pozostac u nich ale zeby mi zmiejszyli ten procent co oni biorą. wczoraj byłem na komicji inny gościu mnie zawiozł. i z nim się inaczej rozmawiało. Na komicji nie powiedzieli mi jaki %. tylko ze będe zadowolony ale i tak będe musiał jeszcze powtórzyć komicje bo to zarychło. Nie wiem co to będzie dalej.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

już się zdecydowałem na cofniecie upoważnienia. Zrobiłem to wczoraj wysłałem faks do UFG ze cofam upoważnienie. Dziś wysłałem polecony do firmy ze cofam im upowaznienie. Dzwonie do likwidatora on mi ze wczoraj rozpatrywał sprawe a dziś poszła do zatwierdzenia. Czy oni mogą odemnie ządać te 30% skoro jeszcze pieniądze nie wpłyneły na konto. Likwidator mi powiedział ze pieniądze pójdą na moje konto. A wczoraj dzwoniłem do likwidatora i on mi powiedzial ze ze zaczeka kilka dni.

Avatar
nikopali
Poszkodowany

i tak dla tej firmy musisz zalatwić wszystkie dokumenty mam na myśli kartoteki i tp.za wypisanie dwóch pism biorą niesamowite prowizje i nie podchodzą do sprawy indywidualnie-jeżeli macie ochotę płacic taką dużą kasę im za to co móżecie sami wywalczyć to trudno

Avatar
Agnieszka
Poszkodowany

nieprawda,moja firma ściągneła za mnie wszystkie dokumenty.Na policji nie chcieli wydać pełnomocnikowi ,więc umówił się ze mną i pojechaliśmy wpólnie-jego samochodem.Całą resztę załatwili sami ,sami spisali na podstawiemoich zeznań i notatki z policji opis zdarzenia.Ja osobiście nie miałam problemu,ale cóż nie zawsze mona trafić dobrze.Nie omieszkam wspomnieć że odwiedziły mnie dwie osoby zanim zdecydowałam się wynająć tę firmę którą wynajełam.Oszuści też istnieją!!!

Prowizję dla firmy można pertraktować .Ja dałam 20%.Ale sie opłacało.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

szkoda ze nie moge nigdzie udzuskac odpowiedzi na podstawowe pytanie. Do kiedy mozna mozna zrezygnowac aby firma nie była upowazniona do tych procent. Bo od początku zachowała się nie uściwie podcodząc mnie nie świadomego w szpitalu.

Avatar
adu
Poszkodowany
pbbablin pisze:
szkoda ze nie moge nigdzie udzuskac odpowiedzi na podstawowe pytanie. Do kiedy mozna mozna zrezygnowac aby firma nie była upowazniona do tych procent. Bo od początku zachowała się nie uściwie podcodząc mnie nie świadomego w szpitalu.

Wiesz teraz mogą też niekoniecznie chcieć umożliwić Ci wypowiedzenie umowy ...

Przeczytaj dokładnie zapisy w umowie o rezygnacji i zadzwoń do nich z tym pytaniem bo mogłeś to trochę wcześniej jednak zoribc a nie stać z załozonymi rękami i czekać ....

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

zobacz na te i inne fora ze nie miałem załozonch rąk. Była tam kara umowna ale jak bym podał złe dane. Albo zlecił sprawe komus innemu.

Avatar
grzegi102
Poszkodowany

dream walker ,nie wiem jaka podjąłes decyzje ale 10 tys za złamanie i inne urazy to jkis zart

zatrudnij firme , n nawet jak im oddasz te 20-25 % to i yak bedzisz miał dwa -trzy razy wiecej

Avatar
nikopali
Poszkodowany

Agniesia 09 jakie dokumenty ściągneli???twoich kartotek leczenia nie mogli!!!a opis zdażenia to sama nie moglaś napisać szacunek za naiwność;)

Avatar
adu
Poszkodowany
nikopali pisze:
Agniesia 09 jakie dokumenty ściągneli???twoich kartotek leczenia nie mogli!!!a opis zdażenia to sama nie moglaś napisać szacunek za naiwność;)

Nikopali patrząc w ten sposób to wszystko jest naiwnością nawet branie kredytu w banku bo przecież można odłożyć a nie oddawać za procent później połowę kasy :) ...

Trafiłaś na marną firmę i siejesz swoje rozgoryczenie po całym forum (nie wnosząc w zasadzie żadnych ciekawych uwag - bo tak nie można nazwać jednozdaniowych wypowiedz ) znam różne firmy i takie jak ta Twoja ale znam również takie które prowadzą sprawy od początku do końca korzystając z usług prawników faktycznie znających się na tym wycinku prawa nie godząc się na marne ugody lub podejmują się spraw na etapie gdy klient już ją sam swoje przeprowadził :) naiwnością to jest myślenie że każdy potrafi odpowiednio sformułować pismo (a wierz mi widziałem wiele pisanych zarówno przez poszkodowanych jak i przez ich pożal się boże pełnomocników) i zebrać właściwą dokumentacje aby udowodnić swoją szkodę ... a po stronie Ubezpieczyciela też anioły wypłacające kasę nie pracują :)

Avatar
nikopali
Poszkodowany

pbbablin z tego co wiem możesz e tu wycofać ich upoważnienie w tedy nie przeleją im pieniędzy na ich konto idż do prawnika jak najszybciej bo chyba za zerwanie umowy spore kszty-ale w twoim przypadku powinno być bezproblemowo....a jest warto

Avatar
Agnieszka
Poszkodowany

Po zerwaniu umowy z firmą zapłacisz karę umowną-sprawdz w umowie!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
Agnieszka
Poszkodowany

Nikopali-Proponuję Ci pracę w TU-wtedy nikt nie dostanie odszkodowania.

Naiwność?-chyba z Twojej strony,bo na złą firmę trafiaś.

Tyle ile chciałam tyle wywalczyli,bez ugody.

Zachowujesz się jakbyś znała Kodeks Cywilny,a tak naprawdę mówisz tylko na swoim przykładzie.ZAPOMINASZ O JEDNYM!!!!Każda sprawa jest inna i każda ubezpieczalnia pracuje inaczej.

Avatar
nikopali
Poszkodowany

Agniesia09 człowiek uczy sie na błędach;)teraz sama zajmuje się i dla córkijuż wywalczyłam bardzo dużo ia powiem ci,że rozmawiałam z dwoma agentami firm i oni mi nie zagwarantowali takiej kwoty i byli bardzo zdziwieni,że tyle wywalczyłam.Skod możesz wiedzieć ,że nie znam???i wierz mi nie tylko na swoim przykładzie;)a teraz nowinka-okazało się,że moja znajoma pracuje w takiej firmie i wyobraż sobie,że te firmy jak biorą zlecenie nie pracują indywidualnie nad każdą sprawą tylko to idzie taśmowo...już mowilam,że to każdego sprawa ja tylko radzę od początku zająć się samemu a gdy się dostanie kasę i uzasadnienie można się poradzic albo prawnika albo takiejś firmy ktore tak polecasz i wtedy chociaż prowizję tak ogromną wezmą od tej drugiej kwoty którą się dostanie po odwołaniu-zawsze to oszczędność;)

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Nie znam jeszcze jak wszystko ujeli w UFG ale z grupowego wiem ze mam 11%. Wczoraj na konto wpłyneło mi 10 tyś. Likwidator już wie ze zrezygnowałem z firmy. Babka od grupowego powiedziała mi ze jeszcze nie rozpatrywano kregosłópa. Wiec teraz i beż tej firmy moze być ładna kwota. Nie znam jeszcze reakcji firmy. Wiec na sam początek moim zdaniem nie warto na samym poczatku brać firmy. Zobacze jak to bedzie wyglądało po komisji w grudniu. Albo opisze tu jak dostane papierek z UFG.

Avatar
nikopali
Poszkodowany

agniesia09 to teraz występujesz jako pokrzywdzona????bo czasami sie gubie bo u ciebie raz tak raz siak

Avatar
Marcin
Poszkodowany

Przepraszam,że się wtrącę....

@Nikopali żałuję, że na tym forum nie ma możliwości edycji postów, czyje się czyta a czyje nie. Twoje u mnie miałby notorycznie status - "idiotyzymy - nie czytać".

Pozdrawiam

Avatar
nikopali
Poszkodowany

dalback ja nie wiem co ty robisz na tym forum,czytać nie umiesz ze zrozumieniem też nie bardzo;) to nie jest forum do czepiania sie pozdrawiam

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Szkoda ze z papierka jakiego dostałem od UFG nic nie wynika. To znaczy nie ma jaki % za co. Musze teraz tam napisać w sprawie renty. Co najgorsze to jeszcze nie dostałem nic z firmy jak na radzie nie znam ich reakcji.

Avatar
Mario123
Poszkodowany

Ja jestem w trakcie dochodzenia odszkodowania a właściwie to fima z którą podpisałem umowę stwierdziła że odszkodowanie jest adekwatne do doznanych urazów :-)

Moja żona: złanie kości czołowej wraz z raną ciętą czoła (do dzisiaj blizna na całe życie, urazy neurochirurgiczne) złanie kości jarzmowej (do dzisiaj problemy z widzeniem w lewym oku), pęknięta błona bębenkowa lewego ucha, uraz psychiczny (leczenie u psychiatry) oraz pogorszenie sytuacji życiowej itd. Na wszystko jest dokumentacja medyczna. Odszkodowanie zaakceptowane przez Firmę .... jedną z największych w Polsce 14.000 zł.

Ja: uszkodzone kolano (zakwalifikowane na operację, do dzisiaj problemy z chodzeniem), uraz chirurgiczny barku, uraz psychiczny (leczenie u psychiatry)oraz pogorszenie sytuacji życiowej itd. Na wszystko dokumentacja medyczna. Odszkodowanie zaakceptowane przez Firmę .... 6.000 zł.

Najśmieszniejsze jest to że obydwa odszkodowania dostaliśmy po samodzielnym działaniu a po długich i przekonujących rozmowach z Firmą podpisaliśmy umowę. Przelew z tytułu zadośćuczynienia wpłyną już po podpisaniu umowy i firma wzięła co swoje przekonując że nic nie stracimy. Po 9 mieisącach po podpisaniu umowy Firma stwierdza że odszkodowanie jest adekwatne do poniesionych urazów i kończy sprawę kierując dokumnetacje do archiwum. Przekonują nas że koszty postepowania sądowego znacznie przewyższą wartość roszczenia i że poprostu się nie opłaca. Zastanówcie się się dwa albo trzy razy czy podpisywać umowę z taką firmą.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

jeszcze nie dostałem zadnego pisma z firmy. Dzwoniłem do niej czy dotarło wypowiedzenie dowiedziałem się tylko tyle ze tak. I oni też pisali do funduszu ze mnie nie już nie reprezentują. ale na kończową decyzje mam czekać powiadomią mnie telefonicznie lub listownie. Dzieki temu forum sami powinniśmy się starać z innych pomoca co już mają doświdczenie. wiedza co robić a nie ubliżać sobie.

Avatar
nikopali
Poszkodowany

Mario123 bardzo dobrze,że piszesz tu o tym bo ja jestem rownież po przejsciach z pewną firmą a wtym roku za wypadek z mniejszymi obrażeniami wywalczylam dużo więcej niż oni nic praktycznie nie robiąc nic-wszystko zalatwialał osobiście za nich;)niech ludzie chociaż o kwote bezsporna walczą smi unikną chociaż od tego kolosalnych honorariów !!!!

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Już dziś firma do mnie dzwoniła. Nawet nie wiem co to był za gościu do był chałas wokół. dał mi czas do piątku na zastanowienie się czy chciałbym aby oni jednak dalej się zajmowali sprawą. I ze by było mozliwe obnizenie prowizji. a mimo wszystko by tak samo zajmowali się sprawą. Moze i dalej im tą sprawe dam prowadziś dalej pod warunkiem ze obniżą prowizje do przynajmniej 10%. i powiedział ze będe musiał jednak zapłacić prowizje.

Avatar
nikopali
Poszkodowany

twoja sprawa sam musisz zdecydować.pozdrawiam

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

bo ogólnie to mam zamiar teraz sam walczyć. I moze po tej komisji w gródniu wezne innych.

Avatar
nikopali
Poszkodowany

moja rada-zobaczysz jak będzie po komisji trzeba porządnie się zastanowić w grę wchodzą duże pieniądze ale one się tobie należą i ty musisz zdecydować nie my

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Już dostałem papier z firmy po tym co im powiedziałem ze dostałem 10 tyś chca prowizje plus koszta które wynoszą 49,99 zeta. Dziś byłem w dyrekcji szpitala i cos tam babka kombinowała wychodzi na to iż szpital lub teraz jedna z sióstr oddziałowych ma umowe z firmą. Chce się przejdz do rzesznika konsumentów co mam teraz z tym zrobić. Albo lepiej co moge.

Avatar
nikopali
Poszkodowany

pewnie sióstr pracuje jako przedstawicielka w takiej firmie ...na pewno musisz się udać do kompetentnej osoby z umową którą zawarłeś z tą firma.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

byłem dziś u rzecznika babka chciałą ksero dokumentów. Jest gotowa wdziac moją sprawe Chciała ksero dokumentó i umowy. Mówiła ze to sprawa karna. Jak się zgoze to wzmie moją sprawe bo mówi ze to jest sprawa karna. Jak znajdą kto jest przedstawicielem to ta osoba wyleci z pracy. A dyrektorak szpitala mówi ze nie maja umowy z zadna firmą.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Zerwałem umowe i już dostałem od nich pismo 30% plus koszta 49,88. Bo pieniądze poczły na moje konto. Wiec poszłem rzecznika konsumenta i on się zajmie sprawą i pokarze umowe dyrektorce szpitala i z tego co mówiła to moze być sprawa karna a pracownica szpitala w to wplątana wyleci z pracy. z tego co szłyszałem z rozmowy to ja pierwszy to zgłosiłem. i moze już nie będa innych nasiągać.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

czy mi wczoraj post nie zapisało? Czy ktoś go usunał? Byłem w czwartek u rzecznika praw konsumenta. Babka mówiła ze się zajmnie sprawa. już dzwoniła do dyrektorki szpitala i z rozmowy wynikało ze w szpitalu nic nie wiedzą. Mówiła ze to sprawa karna bo nie mozna cekos takiego robić. I ze odpowiedzialna osoba za to wyleci z pracy. Ale miałem to zrobić w piątek ale ja pujde dopiero w poniedziałek ciekae co wtedy ona powie?

Avatar
goana
Poszkodowany
dorotha_dom pisze:
hmm, najlepiej znajdz kilka firm i umow sie na spotkanie, jest za free.

Co do rozprawy sadowej - oni z reguly "zalatwiaja za ciebie formalnosci" czyli zawoza te

dokumenty do ubezpieczyciela :P

pozniej (CHYBA) pomagaja napisac oswiadczenia i tyle, jak dla mnie to nic wiecej dla ciebie nie zrobia.

Zawsze staraja sie skonczyc sprawe na ugodzie, bo jak sie nie zgadzasz to przekazuja

sprawe do "zaprzyjaznionej kancelarii prawnej" i z nimi sie pozniej bawisz w jakies rozprawy.

ale pamietaj!

jak chcesz isc do sadu i wyceniasz swoje o dszkodowanie np na 100 000 to na

poczatku musisz zapacic z WLASNEJ KASY jakis procent od zadanej sumy...

NIEPRAWDA jest to w przypadku KIEDY MASZ NISKIE DOCHODY wystepujesz z wnioskiem do Sadu o zwolnienie z opłaty wstepnej tj 5% od kwoty której zadasz i zwolnienia z kosztów sądowych.Dostaniesz decyzje i nic Cie nie obchodzi, sprawy sie toczą bez Twoich kosztów.

Avatar
goana
Poszkodowany
pbbablin pisze:
Już dostałem papier z firmy po tym co im powiedziałem ze dostałem 10 tyś chca prowizje plus koszta które wynoszą 49,99 zeta. Dziś byłem w dyrekcji szpitala i cos tam babka kombinowała wychodzi na to iż szpital lub teraz jedna z sióstr oddziałowych ma umowe z firmą. Chce się przejdz do rzesznika konsumentów co mam teraz z tym zrobić. Albo lepiej co moge.

Korzystaj z porad prawniczych i weż to w swoje ręce.NIe biez adwokata do prowadzenia sprawy.Koszty adwokata wg cennika wynoszą : za sume roszczenia od 50 000 do 200 000

KWOTA 3600 + Wat.Dasz radę sam, tylko korzystaj z pomocy .Cała kwota bedzie dla Ciebie.Oni fajnie kasują ale tak naprawde nie wiele z siebie dają.Znam to z doświadczenia i żałuję ze brałam adwokata.

Avatar
pbbablin
Poszkodowany

Dziś już kilka osób z firmy do mnie dzwoniło a jutro gościu ma nawet do mnie przyjechać z propozycjami. Ciekawe czy się boją ze pójde do rzecznika czy na prawde liczą na duże pieniądze. Chciałbym aby ktoś z was pomógł mi załatwić te sprawe. A w prxzyszłości by mozna innym pomóc. Też mam takie marzenie tu mnie boli to ze z tą umową podeścli w takim momecie.

  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.

Załóż konto lub zaloguj się aby odpisać