Witam. Co krok to problem. To już moje kolejne pytanko na tym forum. Z oc sprawcy wypadku chcemy domagać się utraconej części zarobków męża, ale Pani z księgowości nie wie jak to wyliczyć, ponieważ pierwszy raz ktoś zwraca się z taką prośbą. Mąż ma umowe na stałe oprócz podstawowych zarobków otrzymuje również premię motywacyjną. W wyniku wypadku i przebywania na zwolnieniu (48 dni) dostawał 80% . Jak wyliczyć tę kwotę utraconych zarobków (z jakiego okresu wstecz). Jeśli jest to gdzieś konkretnie opisane(jakie są zasady ) poproszę o wiadomość gdzie tego szukać. Pozdrawiam
Witam,
odszkodowanie za utracone dochody zostanie wypłacone w kwotach netto, zaświadczenie o zarobkach powinno więc przestawiać kwoty netto. W zaświadczeniu zawarte powinny być również dodatkowe dochody z pracy (premie, bonusy, zaliczki, podwyżki…)
pozdrawiam